Kundeservice

I nettbutikken kan du trygt og enkelt bestille de varene du ønsker

Vi hjelper deg:

Her er de vanligste spørsmålene etter kjøp i vår nettbutikk:

Når kommer varen jeg har bestilt?

Så fort varen blir sendt fra lageret mottar du en epost med sporing. Ved hjelp av sporingen kan du finne ut hvor din pakke befinner seg.

Hvis du ikke har mottatt epost med sporing, er det fordi din pakke ikke har blitt sendt ennå.

Service

One2cel har samarbeid med serviceverksteder og for en stor del av vårt sortiment finnes servicepartnere over hele landet. Ved å kontakte autorisert servicepartner i ditt nærområde kan du spare mye tid. Vi anbefaler uansett at du tar kontakt med One2cel slik at vi vet at du blir tatt godt vare på når det gjelder din servicesak.
En serviceordre tar som regel 1-2 uker fra den er opprettet til du har varen tilbake reparert hos deg.
Viktig! Hvis du har sendt ett produkt til serviceverksted / reklamert og det ikke foreligger en mangel, blir du belastet for kostnadene ved undersøkelsen og fraktkostnad.

Fra Forbrukerkjøpsloven §30 "Dersom det ikke foreligger en mangel, kan selgeren bare kreve betaling for undersøkelser som har vært nødvendige for å avgjøre om det foreligger en mangel, og betaling for reparasjon av tingen, dersom selgeren har gjort forbrukeren uttrykkelig oppmerksom på at han eller hun selv må dekke slike kostnader."

Retur og angrerett

Du har mulighet for å angre i 14 dager etter at du har hentet pakken på postkontoret, så lenge varen er i feilfri tilstand slik den var da du fikk den. Det er viktig at den er uten merker eller mangler, og at den ligger i originalemballasjen sammen med alt innhold slik det var da du mottok den. I pakken ligger det ferdig frankert returlapp. Angrerettskjema printer du ut, fyller ut og legger ved.

Lånetelefon:

Ice bedrift tilbyr lånetelefon til sine kunder, hvis telefon kjøpt gjennom nettbutikk er på service.


Ta kontakt med One2cel kundeservice for å få tilsendt bestillingsskjema for lånetelefon i forbindelse med din serviceordre.

Der kan du også få informasjon rundt kostnader knyttet til levering av lånetelefon fra dag 1 og hvilke lånetelefoner vi har inne til utlåns hos oss for øyeblikket.

Hvis du har andre spørsmål, finner du kontaktinformasjon nedenfor:



Spørsmål abonnement og tjenester:

Ved spørsmål rundt dine abonnement, så kontakt ice kundeservice

Telefon: 21 00 00 00.

Åpningstider:
Hverdager: 0700 - 1900
Lørdager og søndager stengt

Her finner dere flere måter å kontakte oss på www.ice.no/kontakt-oss/


Spørsmål rundt hardware og nettbutikken:

Ved spørsmål rundt produkter kjøpt gjennom denne nettbutikken eller om selve nettbutikken, må dere kontakte Ice sin samarbeidspartner One2cel.

E-post: ice@one2cel.no
Telefon: 33 22 01 21

Åpningstider
Mandag - fredag kl 0800 - 1700
Lørdag, søndag, helligdager er det stengt

Du finner mer informasjon om oss på http://www.one2cel.no